Subscribe:

11. stu 2012.

Vodio ljubav sa psima

Dejvid Z. (26) iz Nemačka kaže da je sa 13 godina počeo da mašta o psima, a sa 20 je imao prvi seks sa psom. Mladić trenutno ima kuju Gasi i sa njom ima seksualne odnose.
To je za njega normalno i odlučio je da se više ne skriva iako sodomija nije zabranjena u Nemačkoj sve dok se životinju ne povređuje. Međutim, to bi se uskoro trebalo promeniti.
Dejvid kaže da mu ljudi često govore da muči životinje i da je silovatelj, ali njemu to ne smeta, jer misli da on životinje voli.
- Već sam sa 13 godina maštao o psima. Sa 20 godina sam prvi put imao seks sa psom. On je prvi počeo i ja sam bio pomalo šokiran. Jedan od mojih pasa, partnera, mi je svaki put pokazivao kad je želeo seks. Kontakte smo imali kao i normalni parovi. Ponekad nismo vodili ljubav nedeljama – ispričao je Dejvid.
Prvu pravu „čvrstu vezu“ imao je sa kujom koju je uzeo iz azila.
- Zaljubljivao sam se i u ljude, ali Neli je bila moja prva velika ljubav – kaže Dejvid, koji je dosad bio u vezi sa pet pasa.
Trenutno živi i sa jednim muškarcem koji deli njegove sklonosti. Veterinar Volfgan von Hofe kaže da sodomija na životinjama ostavlja fizičke i psihičke posledice. Kaže i kako psi nisu „napravljeni“ za seks s ljudima i oni nemaju svoju volju već zavise o svojim vlasnicima.



0 komentari:

Objavi komentar