Subscribe:

17. ruj 2012.

Najružnija žena na svetu

Devojka Lizi Velaskez iz Austina u Teksasu rođena je bez masnog tkiva i ne može da se ugoji, a uprkos činjenici da dnevno pojede 60 manjih obroka, teška je tek oko 26 kilograma.
Ismejavali su je, zurili u nju, nazivali je najružnijom ženom na svetu, ali nakon godina bede i teškog života Lizi kaže da napokon može samo da slegne ramenima i da na ružne komentare gleda kao na obične reči.
Ovaj poramećaj i dalje muči lekare, a čini se da, osim Lizi, na svetu od njega pati još samo dvoje ljudi. Devojka je napisala već drugu knjigu o borbi da je drugi prihvate, a nada se tome da će pisanjem pomoći drugima u sličnom položaju.
Lizi je objasnila da joj je bilo mnogo teško kada su počela vređanja na internetu.
- I ja sam čovek. Naravno da me takve stvari povrede, ali neću dopustiti da me poraze – rekla je ona, i dodala da su ljudi koji ostavljaju zlobne komentare na internetu zapravo samo kukavice koje se skrivaju iza svojih računara.

- Počinjem da dobijam želju da ljudima koji non-stop gledaju u mene priđem i kažem: “Zdravo, ja sam Lizi, možda bi trebalo da prestanete da gledate i počnete da učite” – kaže ona.
Lizi je rođena četiri nedelje pre termina, a težila je oko jedan kilogram, i doktorima nije bilo jasno kako je preživela.
- Morali smo da kupujemo odeću za lutke u prodavaonici igračaka, jer joj je ona za decu bila prevelika. Rekli su nam da nikad neće moći da hoda, govori niti da ima normalan život – rekla je njena majka Rita (45).


0 komentari:

Objavi komentar